Laureaci konkursu IV edycji Rozwiń Skrzydła Przedsiębiorczości

I miejsce – Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie
Mykhail Bilov, Mikołaj Świeca, Ilyi Horban,
za wystąpienie pod tytułem „Deep Web”
Opiekun: mgr Ewa Rakoczy


II miejsce – Liceum Ogólnokształcące w Skawinie
Olga Chromniak, Karolina Turek, Julia Siedlacze
za wystąpienie pod tytułem „Człowiek jest tyle wart, ile może pomóc drugiemu człowiekowi”
Opiekun: mgr Barbara Werner



III miejsce – Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie
Oliwier Leśniak, Maciej Siciarski, Konrad Ziemianin 
za wystąpienie pod tytułem „Reklama, czy manipulacja?”
Opiekun: mgr inż. Zofia Boroń



Wyróżnienie Specjalny Ośrodek szkolno-Wychowawczy w Skawinie
Bernadetta Tyrała, Mariusz Sikora, Karolina Suślik
za wystąpienie pod tytułem „Fotografia – to nasza pasja”  
Opiekun: mgr Edyta Pietrowska-Gruszka, mgr Arkadiusz Drozdek



Wyróżnienie Liceum Ogólnokształcące w Skawinie
Michał Racułt, Anna Łachman, Natalia Marczuk
za wystąpienie pod tytułem „Brak czasu”
Opiekun: mgr Barbara Werner